busraltin ben normal istediğimi söyledim doktoruma,zaten kan sulandırıcı kullandığım için çok kanarsın bende sezeryanı çok önermem dedi. Boyun da uzun,çatın müsait bence yapabilirsin dedi. Sezeryanda eğer mecbur kalırsak korkma her türlü teçhizat hastanede var endişelenme dedi. En önemlisi senin şuna karar vermen lazım normal doğumda öncesinde ağrın olacak doğumdan sonra bitecek ama sezeryanda öncesinde ağrın yok sonrasında olacak buna karar ver dedi. Ameliyat olma fikri bana daha korkutucu geliyor şahsen,bence vücudumuz normal doğum için yaratılmış tabi ki özel durumlar hariç oluyorsa normal denemek bana daha iyi geliyor