Seda_nur4760 Mevacennetim hayırlısı inşallah cnm bklm Allahım ne verirse kolaylıkla hayırla versın 🤲🏻
Mevacennetim Amin canım üzülüp kötüyü düşünme bişey olmuyo Allahın izniyle. Benim kızımda doğduktan sonra kısa sürede geçmişti