Ozgeelif Bebeğimizin kalbinin sol tarafinda 2mm parlaklık varmış bu durumu yasayan varsa acil yazabilirmi lütfen
gamzosgamzos Ozgeelif benim bebeğimdede vardı çok şükür bir sorun yaşamadık martta 2 yasında olacak inşaAllah 🤲🌸
Bsra3456 Ozgeelif Benimde aynı solda bir tane vardı 28 haftalık oldum haftaya kontrol var inşallah geçmiştir.hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza inşallah
Unzile31 Ozgeelif ultrasondan öyle çıkıyor gebelikte olabiliyor parlakliklar genelde doğunca kaybolmuş oluyor merak etme kalbini ferah tut doğduğunda tedbir olarak karsiyolojiye gosterirrsin
elifatcglu Ozgeelif benim bebeğimde de vardı detaylı ultrasonda doktorum gördü ve bu durumun korkulacak bişey olmadığını ilerleyen haftalarda geçeceğini söyledi 29. haftadaki randevuma gittiğimde işe geçtiğini söyledi sanırım pek korkulacak bişey değil çevremdeki arkadaşlarımın bi kaçında da olmuş ama geçmiş
RozerinnTurgut Benim de bugün perinatoloğa gittim söyledi korkma dedi bende ebeyim açıkçası ona rağmen tereddüt ettim ancak detaylı da herşey normal olunca biraz rahatladım detaylı usg görün bence
Ozg092 Bende de vardı 20. Haftada sonra kayboldu 1 , 2 hafta sonra gittiğimde silinmişti kendiliğinden siljniyor önemsiz bişey endişelenmeyin
Smyy_346 Ozgeelif eltimin kızında vardı gebelikte Şuan 2 buçuk yaşında gayet sağlıklı içiniz rahat olsun geçiyor kendiliğinden
Bsra3456 Ozgeelif evet gittim daha vardı canım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bende takıyorum bu aralar çok
Ozgeelif Bsra3456 evet girdim kardiyolojiye gitmemi söyledi oraya gidicem 22.haftadada tekrar detayli ultrason yapicaklar istersen genetik test yapabiliriz dediler simdilik istemedim sıvıdan kandan
Seda_nur4760 Ozgeelif banada dediler herseyı normal sade kalbînde parlaklık var dedi down sendromu olabilir dedi takdiri ilahi Allahtan bakalım hayırlısı olsun inşallah
Lik Bugün bende detaylıya girdim parlak nokta gözüktü hem görüntüleme merkezindeki doktor hem kendi takip doktorum önemsiz dedi. Ama insanın aklında kalıyor işte 😔
Mevacennetim Seda_nur4760 down sendromlu demek için parlaklığın yanı sıra diğer belirtiler de olması lazım, eğer yoksa korkma gebeliğin bitene kadar da geçebilir doğumdan sonra da
Seda_nur4760 Mevacennetim hayırlısı inşallah cnm bklm Allahım ne verirse kolaylıkla hayırla versın 🤲🏻