Guclu_anne elmaelmaelma değeriniz kaçtı hatırlıyor musunuz? Geç döllenme ihtimalim yok gibi. Tek ilişki oldu
elmaelmaelma Guclu_anne 57 çıkmıştı değer olarak, bu da 3 haftayla uyumlu oluyor. Eğer gebelik varsa sizin de çıkar o zaman.
elmaelmaelma Guclu_anne hayırlısı olsun hakkınızda 🙏 ben stresten değil de eşimin doğum gününe yetişsin diye o kadar erken baktırmıştım☺️
Guclu_anne Zeynep15 1.20 min üstü çıksa yeter bana😅 İnsaAllah çikar çok gerildim. Bugün vericem testi inşaAllah. Kimisinin daha yüksek çıkmış bir hafta kala
Hatice_11 Guclu_anne tam olarak hatırlamıyorum canım ama regla bir hafta var yoktu yani ama burada o degrle hamile kalanda okudum hakkında hayırlısı olsun 🤲🌸
Diyarr Guclu_anne clearblue erken gebelik testi var dijital onunla test yaparsan cikar hemen bende onunla adetime 7 gun kala ogrendim.