Melikeylmz99 Minikkimyager ben geçen hafta kullandım 36 haftalık iken. 7 adet var içinde her güne birer kez olmak üzere. Ama doktorum bana gece yatarken kullan dedi. Çünkü kullanıp ayağa hemen kalkmaman gerekiyor. Ve altına giydiğin pijamaya akıyor belli bir kısmı . Eridikten sonra. Ve doktorum özellikle demişti ki ittirebildiğin kadar ittir.
Minikkimyager YgmrKck evet kullandım bu fitili kaşıntı kanama yapmadi yok yapmadi geçmeyen mantarimdan kurtuldum sayesinde
YgmrKck Birisi00 benimde 14 tane var içinde kullandınız mı hiç ? Bugün verdi bana da. Akıntım böyle sarı-beyaz-yeşil gibi
birkimseee Birisi00 neo penotran vajinal fitil sizde de yoğun için çamaşırı ıslaklığı yapmış miydi hatırlıyor musunuz, geceden sabaha artan çıkmış ama bayağı da ıslanmış iç çamaşırım bebeğin suyu olabilir mi diye düşündüm Allah muhafaza
Birisi00 YgmrKck Evet dun gece basladim. Benimde enfeksiyon var ve vajinal kulterde bakteri mantar çıktı onun icin verdi.
Birisi00 YgmrKck Vallaha enfeksiyon daha tehlikeli oldugu icin kullaniyorum mecbur. Ama gecmiyor bu kacinci fitil kullanisim
YgmrKck Birisi00 bende ne yapacağımı bir bilsem kararsız kaldım kaşıntım falan yok ama sadece akıntım var sarı beyaz yeşil gibi bazıları da çocuk temizleniyordur ayıtlanıyordur ondan olur diyor