Kubraa0608 cnm merahblar benim Aralık’ta 7 sinde kanam oldu oyzuden erkenden yapıldı iğne daha 1aylikti yaptılar 28 de tekrar yapilcak iğne ikinci doz gelin dediler şükürler olsun daha kanam olmadı indec diye bir iğne getitrdiler yaptılar eczaneden aldılar kendileri devlet de oldum kalçadan vurdular incira kum pozitif negatif şükürler olsun iyi dedi doktor