Benim vardı. Özel hastanede takipliyim. Kontrole gittiğimde indirekt coombs testi aldı doktor. Negatif çıktı sonra belge hazırlandı. Onu acile verin ignenizi yapsinlar dedi. Gittik acilde ellerinde yoktu eczaneden temin edip getirip yaptilar iğneyi. Kendileri gidip aldilar eczaneden benim gittigim hastanede. İğnenin ismini unuttum malesef.