Seher1234seher Arzuanne Allah’ımmm çok şükür. Söylediğimi ispatli şekilde yaşayan bir arkadaşımız yazmış .Çok şükür ya ❤️
Pinarkara1 Arzuanne bende Ovitrelle oldum bugün 15. Günüm artık 13. Günde kan verdim 2 çıkmıştı bel ağrılarım vardı bugün o da yok bekliyorum bakalım
Meneksem Aysunnnarcn bu testte benim de başıma gelmişti kan verdiğimde 2.3 tü aylarca kan da değerim hep o şekilde çıktı ama gebelik yoktu sizin inş vardır
Yagmurrnurr Aysunnnarcn 2 günde 1 gitmen lazım 48 saat geçmeden değer artmayabiliyor yarın gittiğinde 4 5 civarı olursa sonrasında da 2 günde 2 katı artarsa normal demektir
Aysunnnarcn Usltrasonda bişey cıkmadı temiz çıktı hamilelik yok dedi tüplerde devlette bakmıyoruz fakülte de yada özelde dedi 2.47 sen 2.53 oldu betam anlamadım niye yükseltidiğini