Aysunnnarcn kuzum sana dün de söylemiştim tebrik ederim hamilesin diye ama beni linçlerdiler ki ben konuşmayı bilenle konuşurum.Degerin de 2.47 yazıyordu demi yani değerin 0 değil 0 üzeri gebelik olma ihtimali de çok çok yüksek .Dünkü arkadaslar neye göre beni linçlerdiler anlamadım ama sana tavsiyem kan tahlili ile bu durumu takip et. Umarım herşey afiyetle gönlünce olur❤️❤️❤️