Aabbccc Sifaicin transfer öncesi hangi iğneleri kullandın canım ve şuan hangilerini kullanıyorsun inşallah güzel sebepleri vardır sonucun ne zaman belli olacak kuzum
Cansucannnnnnnn Sifaicin canım kalçadan hep aynı saattemi vuruliyorsun birde sağlık ocagina mi gidip geliyorsun benimde pazartesi transferim kalçadan progesteron vuruluyorum ama mahvetti bni ya
Sifaicin Cansucannnnnnnn aynı saate vuruluyorum hemşire aynı saatlerde vurulmaya çalış senin için daha iyi olur demişti canım ama benim kayınvalidem vuruyor ignelerimi o konuda biraz şanslıyım 😅❤️
Sifaicin Cansucannnnnnnn canım senin iğnelerin de erken başlamış benim transferden bir gün önce başlattı iğneyi
Cansucannnnnnnn Sifaicin ah ne kadar güzel benimde eşim vurabiliyor aslında ama yinede ne bileyim dışarda vurduruyorm benim transferden 5 gün önce basladi kuzum iğneler çok yiprandim iğneler bni çok yoruyor
Sifaicin Cansucannnnnnnn anladım canım banada doktorum ilk iki gün dışarı çıkmanı istemiyorum dedi bende kayınvalidemle altlı üstlü oturuyorum vurabiliyorda hiç çıkmam dışarıya dedim iyi oldu
Cansucannnnnnnn Sifaicin insllah olumlu sonuç alırız kuzum insan.yipraniyor test vs yapınca bnada haber et merak ediyorum 🙂benim tek 5. Gün embriyosu transfer edilecek bakalım nasip
Sifaicin Cansucannnnnnnn tamam canım haber veririm elbette benimde tek embriyom vardı 3.gun embriyosu transfer edildi inşallah alırız güzel sonuçları 💖🤲
Cansucannnnnnnn Aabbccc evet kuzum zor bide her sağlık ocağı yapmıyor kayıtlı değilsen bugün hem onun açısından hem sağlık ocağına kızdığımdan sinirden ağladım resmen ama.iste bu daha etkili diye vuruluyorum bakalım zaten delik deşik her yerim
Aabbccc Cansucannnnnnnn aaa benimde şuan kaydım yok bulunduğum yerde valla çok haklısın kuzum ya o kadar zor bir süreç ki keşke progestan dex olsaydı yaparfin rahatlıkla
Sifaicin Cansucannnnnnnn Allah sabır versin bebgim inşallah güzel kalpli insanlara denk gelirsin de işin çözülür iğnelerin aksamaz 💖
Sedadvc Sifaicin yürüyüş yap dışarda 30 dk her gün. Ben iki gün dışında hiç yatmadım. Sürekli hareket et. Kan giden yere can gider demişler. ☺️
Sifaicin Sedadvc aaa dışarı çıkmam çok sıkıntılı kuzum ya yol çalışması var mahallemizde heryer kazık kazık normal yürümek bile güç ama ev içinde devam hareketlere o zaman