Seyma-10 inşallah canım ben gebelikten önceden beri çekiyorum bu crp yi 20-40 arası gidip geliyo doktorların hepsi yüksek değil dedi ama ben yinede enfeksiyon doktoruna gittim testler yaptı ama nerde enfeksiyon bulamadı romatizmal olabilir demişti bilmiyorum şimdi kadın dogumcum da antibiyotik vermedi inşallah çocuğuma bulaşmaz enfeksiyon buda biraz korkutuyor beni