Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum ben gebelikten önce eşimle böyle özleri çok seviyoruz yaban mersini olsun Karadut olsun.. şimdi gebelikte eşim asitli icmeyim diye içecek olarak bana karadut özünden suyunu yapiyo bir kavanoz suya bir bardağa yakın özden karistirip her gün bir bardak içiyordum.. ben yararlı diye bilirken bugün internette bakayım dedim enfeksiyona iyi gelir mi benim crp var 20-30 o civarda kana iyi gelir falan denildiği için araştırırken gebeler kesinlikle kullanmasın ciddi sorunlar yaratabilir falan yazıyordu korktum hiç duymadım zararlı olduğunu öyle bişey varmı aranızda içen bilen varmı acaba karadutun suyunu