Melisdila lohusa sepeti hiç güvenilir bir site değil. Stokta olmayan ürünü satıyor. 20 günde ancak teslim edildi. O da kaç kere aradım, tüketici heyetine şikayet ettim filan kargoya verilmesi için. L beden istedim ama ellerinde olmadığı için etiketleri kesilmiş bir M veya S beden yollamışlar. İade ettim. 1 aydan fazla paramı iade etmediler. Kaç defa ara ara en sonunda yatırdılar ama bu sefer de kargo parası kesmişler. Halbuki 500 lira üzeri aldığım için kargo ücreti yoktu. Şikayetvar’a bir baktım onlarca şikayet yazılmış. Keşke önceden okusaydım hiç bulaşmazdım. Siz de uzak durun bence.