Şöyle ki doğum riskli bir süreç, annelerin önlemler alarak bu risklerden korunması gerekiyor. Doğumu nerde yapacağımız hangi aletleri kullanacaklarını bilemeyiz. Hatta o ilin bu konuda güvenirliğini bile bilemeyiz. Bu yüzden sağlık çalışanları ne derse onu yapacağız çünkü onlar işin kalbinde ve en doğrusunu bilir. Ben kendi adıma tek dozda kalma kararı aldım. Ancak doktorunuz iki ya da üç kaç derse olmalısınız. Burada kendi kararımla kimseyi riske atmak istemem dostlar. Ben de devlet hastanesi mi özel hastane mi bilmediğim için tek doz da olsa aşımı oldum. Doktorum yok ikinciyi de ol derse o zaman tekrar kararımı gözden geçireceğim.