zuleyha234_ Yemene yine dikkat et ama kilosu düşük sayılmaz hatta direk normal bence 30 haftalıkken 1600 dü dün 32haftalik ölçümde 2052 çıktı çok çabuk alıyorlar bu dönemde. Kilo aralıklarına forumdan dikkat ediyorum aynı haftada aralarında 1 kilo fark olan bebişler oluyor. Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler gramlarin önemi yok 😊