Hilaldabaan canım en doğrusunu yapmışsın annem şeker hastası anneannem de ama onun diğer çocuklarında yok sadece annem de var. Benim de sadece bende var yani diğer kardeşlerimde yok.. gebelikten önce vardı bende şeker.. bide Allah aşkına zararlı olsa doktorlar al iç der mi?? Kola da içiyoruz yeri geliyor daha asitli daha şekerli.. inşallah güzel sonuç alırsın şeker çıkarsa da strese girme herşeyşn kolayı var.. mesela geçen canım ilk kez çikolata çekti normalde sevmem alıştım da şekersiz hayata. Aldım yedim yürürken şekerim de yükselmedi nefsim de kırıldı.. beslenme veya insülin le zaten 40 haftayı çok güzel tamamlarsın ve sadece bebeğin kilo alır senin kilo alman da düzenli güzel olur 👍 21. Haftamdayım 2 kilo aldım beslenmemden dolayı bebekte gayet sağlıklı 🌸😇