İyikide dinlememişsin canım aileni yaptır en azından kafanda soru işareti kalmaz acaba gebelik şekerim varmıydı diye ona göre hareket edersin bundan sonraki süreçte, benim ailemin çoğunda şeker vardır kendi annem ananem dedem dayım vs mesela bende de kesin çıkar diye düşünüyordum ki yatkınlığım da var bu arada hamile kalmadan önce şeker hapı kullanıyordum kilolu olduğum için insülin direncim vardı. Ama allahtan gebelik şekerim çıkmadı ve biz çok şaşırdık.. iyikide yaptırmışım sana ve bebeğine hiç bir zararı yok bu arada içtiğin şekerli içeceğin yanlış hatırlamıyorsam 2 dilim şerbetli baklava yemenle ei değer bir kalorisi var o kadar ☺️ umarım güzel sonuçlar alırsın geçmiş olsun