Maalesef 2015 yılında tiroid değerinin yükselmesiyle bebeğimi düşürdüm.İlk hamilelik acemiligi hiçte fark edilemeden kaybettik ve bu şekilde tiroid hastası olduğumu öğrendim normalde 3 ayda bi kontrol olunuyor ama gebelikte ayda bir düzenli kontrol gerek çünkü değerlere göre ilaç dozu ayarlaniyor hergun düzenli olarak kullanın ac karnına kahvaltıdan yarım saat önce Allahın izniyle düzenli kullanımda problem olmaz doktorlar çoğu zaman korkutuyor bebekte zeka geriliği oluyor falan diye 6 yaşında bir oğlum var çok şükür öyle bir durum olmadı önemli olan düzenli takip ilaç kullanımı Şuan 23+5iz dozumuz gene artı ilacın 3 gün önce Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah