Ben 2010’dan beri ilaç kullanıyorum bir sorun olmaz önemli olan aç karnına içmen zaten. Ben cuma cmt pzr 100lük diğer günler 75lik içiyorum uzun zamandır güzeldi değerim geçen ay 3.21 çıktı gebelik istediğim için 2.5 altı olması gerekiyormuş bugün endokrine gideceğim