Yusufeymenimm düzenli aralıklarla stresli olduğum donemlerde sürekli yapıyorum ve disimle falan da koparmiyorum dudağım özellikle kurudugunda tırnağım ile boydan boya uzuncasina o eti alıyorum kanıyor hassaslasiyor ağzıma kaşık degdirmek değil dudağımı nemlendirmeden konuşamıyorum tırnak altlarim kan doluyor o derece sonra uzunca bir süre çok yoğun vazelin ile geçiriyorum dudaklarımı ama altında tamamen psikolojik sebepler yatıyor yardım alınmalı ben hep erteleyip işe yoğunlaşarak kendimi oyalamak daha kolay geldiği için erteliyorum