bberna90 Muhammedamine nbb gittim ama hamile taytı yoktu iç çamaşırlar çok güzel onlardn aldım 3 al 2 öde vardı fiyatıda uygunda hamile atlet kilot çok rahat
bberna90 Deletedmom128 lcw baktım eşofman tayt bikaç sweet aldım ama elbiselerin kalıpları bi tuhaf 😊
Deletedmom128 bberna90 Ben yün elbise aldım giyiyorum da . Beğenmiştim. Her şube aynı ürün oluyor mu bilmiyorum ama
bberna90 Betul2009 aldığım tayt bikaç sweet ama yılbaşı gelio bulamadım şık bişey kadife elbisemi giyicem sanırım evdeki hamile elbisesi değil gerçi biraz sardı
bberna90 Tugbamete en iyisini yapmışsın canım ben bir beden büyük aldım bide kurutmaya atıyorum çeker die çekmiyoda çok bol😊😊
bberna90 Yesim_dmrcn ben gittim pentiye sadece siyah vardı oda inceydi acaba link atabilirmisin hangisi çalışan bayan yok dedi bana
2prenses_masal-oyku bberna90 ben defactodan almıştım ama dar geldi diye değiştirdim malesef pantalonlarıda rahat ben seviyorum lc den bişey alınmaz hemen eskiyo çünkü defactonun gecelikleri falanda çok yumuşak çokk çok rahat bi bak derim varsa hâlâ
Drucelis Defactodan aldım bn birazını hamile giyim çok güzel çıktılar lcw dan da yün kışlık karnı tamamen örten 2 üst aldım çok rahat ve sıcak tutuyor