Goncaaaalm Mirayisk aslinda o kendini hissettiriyor bende o haftalarda endişeleniyordum acile gittim boşuna gitmişim şimdi kıpır kıpır
Nur7536 Eces2414 normal kuzum o haftalar çok düzensiz bir var bir yok benim 27 de düzene girdi ama yine bazen yavaşladığı oluyor stres yapma
Serapjjj Mirayisk kendini hissettir zaten canım özelikle kendini dinlediğin de hissedebilirsin,hareketlerini düzenli hissetmeye 25 den sonra daha net hissederiz doktorlarda bu durumu normal görüyor skma canını
Powergirls Mirayisk sırt üstü yat hareketlerini kontrol et karınca yürür gibi bisey oluyor ilk siralar
ebrarmom08 Mirayisk 28 haftalığım yeri geliyor bende sürekli hissetmiyorum. O haftalarda hele o kadar nadir hissediyodum ki 😊