Mirayisk Kızlar 18 haftalık hamileyim sürekli bi şey mi oldu yaşıyor mu diye düşünüyorum ve henüz hareketlerini hissetmedim bir şey olsa bunu anlayabilir miyim sizce ve hareketlerini hissetmemem normal mi 54 kiloyum
Nur7536 Mirayisk aşkım çok erken daha ben 21 de hissetmiştim ondan sonra bile tam düzenli değildi bir vardı bir yoktu bir gün oluyordu 3 gün hissetmiyordum kötü şeyler düşünme Allahın izniyle birşey olmaz
Babykalamar Mirayisk hissetmemen normal. bi hissetsen bidaha hissetmemen yine normal cunku cok kucuk. turk kahvesi ic cikolata ye visne suyu ic uzan yada soluna yat muhakkak hareket eder.
Eces2414 Nur7536 ay merhaba ben 17 haftalık hamileyim 2 gün hissettim şimdi 2 gündür hissetmiyorum korktum birşey mi oldu diye normal o zaman
Goncaaaalm Mirayisk aslinda o kendini hissettiriyor bende o haftalarda endişeleniyordum acile gittim boşuna gitmişim şimdi kıpır kıpır
Powergirls Mirayisk sırt üstü yat hareketlerini kontrol et karınca yürür gibi bisey oluyor ilk siralar
Asilmom50 Mirayisk bende senin gibiyim sabah uyanıyorum karnım küçülmüş bebek nerde niye küçüldü diye korkuyorum hareket de hissetmiyorum ama hepsi çok normal biz boşuna evham yapıyoruz😃
Serapjjj Mirayisk kendini hissettir zaten canım özelikle kendini dinlediğin de hissedebilirsin,hareketlerini düzenli hissetmeye 25 den sonra daha net hissederiz doktorlarda bu durumu normal görüyor skma canını
Selinner Mirayisk ilk gebeliklerde hissetmek 22. Haftayı buluyo tatlım. İlk gebeliğimde ben de böyle panikliyordum ama gayet normal bir durum. 2. Gebeliklerde erken zamanlar da hissedilebiliyor.
Mirayisk Selinner evet ya ilk gebeliğim benim 🥺 bir de karın çevrem de ağrı oluyor bu normal mi acabaaa
Selinner Mirayisk bebeğim büyüyo o yüzdendir ama sen yinede doktoruna söyle ağrın olduğunu çok odaklandığın için psikolojik olarak da yaşıyor olabilirsin
petekceee Mirayisk 21+4 de hissettim ilk tekmesini evham yapmayın . Doktorum 20den sonraki haftalara kadar hissedemezsin demişti öyle de çıktı
Nur7536 Eces2414 normal kuzum o haftalar çok düzensiz bir var bir yok benim 27 de düzene girdi ama yine bazen yavaşladığı oluyor stres yapma
Sumeyye_g Mirayisk ilkinde 20 haftadan sonra hissettm bundada 19 haftamda hissettim ilk gebeliğinizse merak etmeyin daha var çok normal şuan hissetmemenn