Mells Siinemaydinlar makyajımı da yapıyorum oje mi de eksik etmiyorum mac ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama doktorum hiç yapma oje sürme falan demedi sadece doğum yaklaştığında oje sürme yada hastane çantana oje çıkarıcı koy dedi. Makyaja oje ye kadar yediklerimiz bin kat tehlikeli herşey gdo lu hormonlu her dakika organik bulamıyoruz. Soluduğumuz hava , oksijen değil zehir .. yani zararlı şeyleri say say bitmez.
Synonyms daha sağlıklı kozmetikler tercih etmeye çalışıyorum. fondoten olarak SVR nın renkli güneş kremini aldım mesela. @Mells söylediklerine de katılıyorum. yediğimiz içtiğimiz her şey kötüyken makyaj masum kalıyor. damacana sudan içerken bile tedirginim.
Selintosh preggie Çünkü cnm bazı hamileler günde 4-5 kez kusuyor onun dışında gözünü açamayacak kadar halsiz oluyor, beslenemediği için zayıflıyor, ya da düşük ihtimalinden dolayı 24 saat yatıyor ve psikolojisi allak bullak oluyor.Bazı şanslı anne adayları da bu kadınlara bakıp niye kendini bu kadar ihmal ediyorsun diyor 😊
Simayyy 311658 analarımız zamanında bu kadar kimyasalda yoktu, makyaj mı vardı, şampuan mı vardı, bi sabun su herşey doğaldı, herkesin kendi tercihi isteyen istediğini kullanır
Dk16 Siinemaydinlar makyaj en başta bize zararlıyken bebeğe zararlı mı diye sormanız pek mantıklı değil bence tabibi sizin kararınız yapabilirsiniz ancak bebeğe kesinlikle zararı var öncelikle kendinize
Zeynepkizilgul Siinemaydinlar benim midem bulanıyor makyajdan 24 haftalık olduk hala makyaj malzemesini görünce midem bulanıyor istesem bile yapamiyorum
Elaylama Siinemaydinlar kaliteli kullandığın sürece bence sorun yok. ben yapıyorum ama zaten normalde de bitkisel, sağlığa zararlı olmayan ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen ürünler kullanıyorum.
Yshlt Siinemaydinlar hamileliğim öncesinde makyaj yapıyordum hamileliğim süresince hiç makyaj yapmadım oje bile sürmedim 1 kez, ne gerek var ?? Benim makyajım bebeğimden daha mı önemli kafanda soru işareti olacağına yapma. Doğal ürünlere filan da inanmıyorum.
-emel- Arkadaşlar hayatımızda doğal ne kaldı ki?Biraz çirkin görünmeye değer bence bebeğiniz için yapmayıverin soluduğumuz hava bile temiz değilken bir de kendi elimizle cildimize kimyasal ürünler sürüp risk etmeyin en azından ben böyle düşünüyorum düğün dernek olmadıkça yapmıyorum.Yapanlara da saygı duyuyorum tabi ki kadınız sonuçta güzel görünmek hakkımız😊