Siinemaydinlar Gebelikte makyaj yapmak zararlimi kizlar kimi yapma diyor bebege bi etkisi olmaz herhalde demi?
Selintosh Siinemaydinlar Valla makyaj yapacak takatin varsa yap tabi ben 8 Aydır ortalarda zombi gibi geziyorum 🧟♀️
Sedayznn Siinemaydinlarngebelik hastalık değildir yani ben yapmazsam kendimi depresyon da hissediyorum Kaliteli ürünler kullandıktan sonra bişi olcağını sanmıyorum ona gelene kadar yediklermizn hepsi zararlı artık doğal ürün kalmadı ki
Hayale Siinemaydinlar cok sacma o nerden cikti😡ne zarari varki yeni yeni sozler duyuyoruz hic bir zarari yok bos bos laflara kulak vermeyin🥰
Simayyy Ben doğal ürünler kullanıyorum, yvesrocher makyaj malzemeleri, banyo ürünleri, doktorum tavsiye etmişti, diş macunumuzda doğal ürün aldık, florür zararlıymış sanırım, kapatıcı olarak helocare compact aldım hem güneş koruyucu 50spf
311658 Simayyy ah canım ya analarımız zamanında bunlar mı vardı biz Nasıl sağlamız takılma böyle şeylere rabbime bırakın azıcık
Simayyy Özellikle ruja dikkat etmek gerekiyor çok fazla kimyasal içeriyor ve direk ağızla temas ettiği için
Sitionline Herkes bişey söylüyor bilip bilmeden cok biliyorlarsa kendileri yapmasın başkasına karışmasın sen doktorundan başka kimseyi dinleme.
Pinarclk Siinemaydinlar kimysal herşey gibi makyaj da zararlı diye yazanlar oldu. Hakları da olabilir. Ben sadece göz altına kapatıcı, rimel,ruj kullanıyorum. Ruju da bi kere sürerim tekrar tekrar yenilemem. Siz de az yapıyorsanız sıkıntı olmaz gibime geliyor. Ama tabi yine de siz bilirsiniz. Çalışan bir bayan olarak bukadarı yetiyor bana. Fazlası beni bunaltıyor zaten.
SevgibiR Ben ztn makyaj yapmıyorum ki hiç,😂 öle alışkanlığım yok bazıları çok güzel yapıyor ve güzel oluyor yapınca yapın bence 😁
Simayyy 311658 analarımız zamanında bu kadar kimyasalda yoktu, makyaj mı vardı, şampuan mı vardı, bi sabun su herşey doğaldı, herkesin kendi tercihi isteyen istediğini kullanır
mineeeee Siinemaydinlar Ben bıraktım makyajı ve saç boyasını. Birde riskli geçtiği için hamileligim o yuzden.
Englishteacher Kim Kardashian’a bi bakın bebeği tosun gibi maşallah makyaj zararlı olsa en başta ona olurdu 😂😂 ben de çalışıyorum ve yapıyorum makyaj bence kendimizi salmamamız gerekiyor en azından bi kapatıcı bi rimel insanın havasını değiştiriyor hasta gibi gezmemek lazım etrafta🤷🏻♀️
Mirayyymmm Valla insan kendini zaten cirkin bi panda gibi hissediyor makyaj da olmasa iyice kötü hissederdim galiba 🙄😂
Selintosh preggie Çünkü cnm bazı hamileler günde 4-5 kez kusuyor onun dışında gözünü açamayacak kadar halsiz oluyor, beslenemediği için zayıflıyor, ya da düşük ihtimalinden dolayı 24 saat yatıyor ve psikolojisi allak bullak oluyor.Bazı şanslı anne adayları da bu kadınlara bakıp niye kendini bu kadar ihmal ediyorsun diyor 😊