ladysaturn merhaba kızlar bugün ki muayenemizde doktorumuz Şubat 28′e doğum tarihi verdi suan 35 haftalığız ve 2795 gr o zamana kadar neler yapabilirim kilo alması için. Tarihlerimiz aynı olanlar gelin sohbet edelim duygularınız neler?
BusrA-3bglm ladysaturn ceviz muz kaşar peyniri ve kefir bunları doğuma kadar hergün yemeyi ihmal etme canım 🥲 bende 36+2 haftadayım 20 sinde gideceğim gün kesinlesecek inşallah. Şimdiden hayırlı kolay doğumlarınız olsun inşallah ❤️
genc2kizannesi ladysaturn benimde şubat 22 dendi dün, ondan önce 10 gün boyunca her gün 2 haşlanmıs yumurta, kaşar peyniri, yoğurt, muz, süt, ceviz yemiştim 600 gr aldırdım
Parsmommy ladysaturn 35+2 yiz bizde. 10 Mart’ta haftası doluyor ama doğum tarihi vs vermedi doktorumuz. Ben her an gelebilir düşüncesiyle işlerimi bitirmeye çalışıyorum
Kusumoldu Biz de 27 şubata gün aldık şu an 36+0 ız tam 39. Hafta oluyor 27 si. Ama doktorumla bi daha görüşeceğim 23 şubata mı alsaydık günü dedim çıkınca kararsız kaldım. 38+3 oluyor 23 şubat. Bence gelişimini tamamlamış olur ya. Ne yapsam çok kararsızım
ladysaturn Kusumoldu senin icin en uygun zamanı seçiyor bence bana da 38+3 yani 29 şubat denk geliyodu ben bu çocuğa bu kötülüğü yapamam 4 senede bi geliyo doğum günü dedi ve bi gün onceye verdi 😂😂
ladysaturn genc2kizannesi ben kefir ve fındık yiyorum her gün bazı sitelerden baktim haftasina gore kilosu 200 300 gr fazla görünüyor ama en azından 3 kiloyu gecsin istiyorum doğana kadar
ladysaturn Parsmommy sizin dogumunuz sezeryan mı yoksa normal mi buz sezeryan oldugumuz icin 38 haftaya gun verdi
gokyuzununogrencisii ladysaturn sezaryen mi o zaman gün verildiğine göre 😊 benimde 27 Şubat görünüyor 🌸
Anasinincani ladysaturn benim hesabıma göre bende 27 Şubat’ta doğum yapacam 36. Haftada 2700 grmdi ama hiç bişey yiyip içemiyorum iştahım sıfır
ladysaturn Anasinincani ilk başlarda bende öyleydim hatta 7 kilo verdim suan gece yatmadan bişiler yemeden uykum gelmiyo 😂😂
Kusumoldu ladysaturn ay evet ya Şubat annelerinin ortak derdi. Hadi bizimki sezaryen o gün normal doğum yapacak olanlar da vardır. Siz doğumu nerede yapacaksınız doğuma kadar ve doğumdan sonra irtibatta kalsak çok sevinirim
genc2kizannesi ladysaturn ki bence haftada en kotusu 200 gr alır doğumuna da 3 hafta var bende 3kilo geçsin istiyorum 15 günde ne kadar aldırabilirsem artık😃 ilki 4kg doğmustu oyuzden bu biraz kafama takılıyor ister istemez benimde
dnzmom_ ladysaturn yaa acaba sezaryen deneyimlerinizi anlatırmısımız ilk doğumun olacak çok merak ediyorjm neler yaşayacağımı. Çok ağrınız oldu mu mesela tamamen mi uyuttular sizi yoksa lokal anestezi ile mi doğum yaptınız ? Ne zaman ayaklandınız bunlaedan bahseder misiniz biraz 🙏🏻
ladysaturn genc2kizannesi benim ilk gebeligim 28 hafta da sonlandigi icin bu benim icin ilk gibi bişi olucak
ladysaturn Anasinincani suan bebişiniz kac kilo doktor normal dediyse sorun olacağını sanmıyorum canım içini ferah tut 🥰