Popi Babymomm- ben de şuan 34+4 haftalığım. Grip oldum ve durağan bir bel ağrım var . Ayrılacak gibi belim.
Bestelim Bende 37+1 aynı şeyler bana da oluyor ve bebek aşırı hareketli ayağa kalkınca sertleşiyor uzanınca bir saniye durmuyor ve sabit bir bel ağrısı var ve alt tarafıma çok baskı yapıyor çok korkuyorum
Eddaa57 Babymomm- muhtemelen kasılmadır ama dediğim gibi önemli olan sıklığı onu takip etmeniz gerekiyor ben bakıyorum sürekli ama düzensiz oluyo
Aysezeyno Babymomm- bende gece böyle oldum nst girdim iki tane sancı çıktı şiddetli normalde 14 subat sezaryen günüm doktor erken alabilirz dedi iki lt su iç iki saat sonra br daha nst gir dedi sancı olduğunu anlamamıstım gece gaz sancısı gibiydi