Meryykb01 oturarak çalıştım uzunca yıllar zaten vardı, ilk hamileliğimde yaşadığım kabızlıklardan sonra iyice arttı fazla acı yemedikçe ve kabız olmadıkça sorun yaşamıyorum. Ama acı ve kabızlık kanama dahi yapıyor. Öyle durumlarda sıcak duş iyi geliyor ama hamilelere sıcak duş önerilmiyor dikkatli olmak lazım birde çok kötü olunca kırmızı kantaron yağı sürüyorum rahatlatıyor. Doktora gitmedim basur için o yüzden krem vs. kullanmadım.