BerilGzl Kızlar sabah işe gelirken buzlu yolda kaydım sırt üstü düştüm şimdilik ağrım kanamam yok 31 haftalık hamileyim yarın doktor kontrolüm var sizce beklemeli miyim yoksa bugün mü gitmeliyim:(((((
Hulya00 BerilGzl gidinn bence ne olur nolmaz Rabbim korusun sizi ve bebeginiziii hemen gidin baktırın içiniz rahatlasın en azından bir sorun olmaz umarım geçmiş olsunn çokk
Vera BerilGzl hemen git canım bana doktorum ufak bi şekilde düşsen bile hareket etse bile hemen gel allah korusun Bebek plesantadan ayrılabilir bu durumlarla çok karşılaştım dedi.
Deletedmom128 BerilGzl Bence bir an evvel gidin. Belki bir şey yoktur. Ama tüm gün bir sorun var mıydı diye stres yaşamanızdan daha iyidir.
Hfoz BerilGzl bende merdivenlerden düşmüştüm 24. Haftamda sabah gitim hemen doktora bebekte birşey yoktu ama benim heryerim mor olmuştu sadece karnımda birşey yoktu resmen allahım korudu bebeğimi.sizde mutlaka görünün hareket etse bile bi bakılsın
Vera BerilGzl 1 saat felan hareket etmedi kızım doktor korktuğun için olabilir ama düşme ne olursa olsun ihmale gelmez dedi korkma canım ama sen yine de tedbir olarak bi acile git
Elifasell Allah korusun en korktugum şey su zamanlar da duşmek bence gidin ha bugun randavuya gitmişsiniz ha yarın gitmişşiniz bekleyemedım dersın hareketlerı fılsn nasıl eskısı gıbı hıssedıyomusun cok gecmış olsun
BerilGzl Elifasell çalışıyorum yarın için zar zor izin almıştım bugün izin vermezler:( hareket ediyor hissediyorum
Elifasell BerilGzl telefonla filan ulaşamaz mısın o zaman ya da yakının da saglık ocagı varsa bir baksınlar ya da her hangı bır acıle gidip en azndan gormek mayetınde okadarcık da ızın vermezler mı
Deletedmom128 BerilGzl Korkmayın. Allah’ın izniyle bir şey olmaz. Ama içiniz ferahlasın. Doktorlar konuşun diye yazıyor herkes 😊
031965 Gittiğiniz iyi olmuş burda okumuştum düşmesini önemsemeyip bir sonraki gün kanamayla kötü sonla karşılaşan. O kadar çok şey görüyoruz ki sakin kalmak mümkün değil 😕
BerilGzl Doktor yüz üstü düşmediğin sürece kolay kolay plasentadan ayrılmaz dedi çok şükür bişey yokmuş iyi ki gittim ama tüm gün o korkuyla yaşayamazdım :( 2 gün sonra yine gel tekrar bakalım dedi niye yine çağırdı onu anlamdım 🤷🏼♀️
eaciftci BerilGzl aman ihmal etme canım hemen git ne olur ne olmaz Allah esirgesin için rahat eder hiç değilse
Berilikom BerilGzl bende düştüm geçen yağmurlu havada oturdum kaşdım ağladım korkuma eczane den çıkarken hemen oturtular bişiy olmadı ertesi gün kontrolüm vardı bişiy olmadı nasıl hissediyorsun