1prensesannesi__ BusraamMustafa bende iciyorum midem yandikca iciyorum ama sade soda olmalı meyveliler sekerli oluyo cunku gazoz sinifina giriyo marka olarakta genelde beypazarı aliyorum diğerlerindense daha cok rahatlatici
Tugce-12 Benim ilk hamileliğim ilk zamanlardan beri hemen hemen her gün içmişimdir sade soda bir zararını görmedim şuana kadar hepte etrafımda faydalı olduğunu duyuyorum
irem_ibrahimdgn BusraamMustafa evet ben ilk hamileligimde bolca tukkettim soylentilerdi ki tuy vb. Seyler olurmasi ama soda degil dogal maden suyu ikisi arasinda fark var
TugbaOmerCucuk BusraamMustafa bende içtim içiyorum da diyetisyen bana tuz oranı düşük magnezyum oranı yüksek olanı tercih et demişti Kızılayın Erzincan var onu önerdi içiyorum.
34busra BusraamMustafa bende içiyorum Beypazarı yada Kızılay günde iki tane içiyorum su içemiyorum midemi bulandırıyor 👍😅
3438FG Elanur63_ Ay bunu bende duymuştum. Ne kadar doğru bilemem 🤷🏻♀️ Çok içtim ama şuan artık bıraktım 37 haftalık oldum ve sancı gelmesini geciktiriyormuş, son haftalarda bırakın diyoruz dediler ve bıraktım. 34 haftaya kadar içtim ama
Yenianne6706 BusraamMustafa sadece Beypazarı maden suyu içiyorum, doktorum magnezyum yerine her gün maden suyu önerdi
asell13 BusraamMustafa günde 2 tane beypazarı içerim eklem ağrılarına iyi geliyor bi ara bebeğin suyu azaldığında da doktorum tavsiye etmişti
Nurglsari BusraamMustafa ben 11 haftalığım doktorum sakınca görmedi ama gaz ve hazımsızlık yaşıyorsan içme bence çok sıkıştırıyo çünkü 😩