Galya15 BusraamMustafa BusraamMustafa maden suyu şeklinde içiyorum düşük tansiyon olduğu için bende çörçil yapıp içiyorum haftada 2 kez ama normalde magnezyum olduğu için çok faydalı
Elanur63_ BusraamMustafa ilk gebeliğimde hemen hemen günde bir tane içiyordum bebek gazlı olmuyormuş diyorlardı gerçekten kızımda hiç haz sorunu yaşamadım bu gebeliğimde de içiyorum doktor içebilirsin dedi 😊
ozlemeymen07 Galya15 bende limonla karistirip icerim rahatlatiyor beni ama tuz katmiyorum ödem olmasin diye
1prensesannesi__ BusraamMustafa bende iciyorum midem yandikca iciyorum ama sade soda olmalı meyveliler sekerli oluyo cunku gazoz sinifina giriyo marka olarakta genelde beypazarı aliyorum diğerlerindense daha cok rahatlatici
Busestl BusraamMustafa beypazari olmali diye biliorum bende onu tüketiyorum magnezyum acisindan en iyisi o hergun 1 sise iciliyor
3438FG Elanur63_ Ay bunu bende duymuştum. Ne kadar doğru bilemem 🤷🏻♀️ Çok içtim ama şuan artık bıraktım 37 haftalık oldum ve sancı gelmesini geciktiriyormuş, son haftalarda bırakın diyoruz dediler ve bıraktım. 34 haftaya kadar içtim ama
Zzz11 BusraamMustafa Benim midem çok yanıyordu. Sadece maden suyu iyi geliyordu. Doktoruma sormuştum günde iki tane içebilirsin demişti
tgc_gzm2018 BusraamMustafa kramplara ilk gebeligimde yatakta çok yakalniyordum bunda bacaktan krap girdi mi direk kalkıp yürüyün anında geçiyor
ArzuZ Benim doktorum içme dedi basıyorlar magnezyumu sodyumu diye fazlası zararmış sadece sarıkız markasını önerdi onu da her yerde bulamıyorum 😞