Mihrimahirem ins gecer, 12. Haftaya tezkere gibi gun sayiyorum ama, 12. Haftada gecmeyen arkadaslari gordukce umidim azaliyor, bir de ben de hazimsizlik ve agiz tadi bozuklugu var, yani hayat cok zor su aralar, yesem ayri, yemesem ayri asit, ne yapsam ayri, yesen kusmalar var, Allah herkesi kurtarsin 🙏☺️