Mihrimahirem 9+4 haftalık gebeyim, ancak ben bugüne kadar mide ekşimesi nedir bilmezken ne yesem midem ekşiyor, köpürüyor sanki ve artık ciddi manâda rahatsız ediyor. Dün kahvaltıdan önce 3 dilim elma yedim öğlene kadar ekşimiş yoğurt bidonu gibiydi midem, dün akşam atıştırmalık çerez yedim sabah uyandım halâ geçmemiş. galeta-çubuk kraker falan da aynı etkiyi yapıyor maalesef. Çaresi - önerisi olan var mı 🥺
Crocus20 Mihrimahirem doktorunla konuş bir istersen bununla ilgili şuruplar var ve baya rahatlatıyor. İlk haftalardasın daha kullanıp kullanamayacağın konusunda danışmış olursun. Geçmiş olsun zor oluyor cidden
Sebo Merhaba canm bende 11+4 hamileyim midem hep rahatsızz😐😐 ekşiyor. İnternetden araştırma yaptm kızartma, kuru ve ekşiler öyle yapıyomuş
Mihrimahirem Sebo zaten onlar ağır geliyor yavaş yavaş çözümlüyorum kendimi Allah kolaylık versin hepimize
hncrAyseNur Aynı durumdayız 12 haftalık olcam ama yine aynı su içsem midem yanıyor resmen artık hiç birşeyden tat almıyorum 😔 gece uyuyamıyorum sürekli yanma mide gazı 😒
Pelus 39. Haftadayım hala ekşime,yanma var maalesef 😕 hep düşünerek yedim midemi rahatsız eder mi diye.. muz,peynir vb çok katkısız şeyleri tükettim,örneğin portakal,nar yiyemiyorum asit rahatsız ediyor beni. Çok salçalı,domatesli,baharatlı yiyecekler de rahatsız eder beni. Deneme yanılma yöntemiyle kendinizi bulacaksınız artık.. yanma,ekşime geldiği an 2 yudum süt için,ben laktozsuz içiyorum hep,gaz yapmasın diye
hncrAyseNur Nesrn ya hiç duymadım lif açısından çok zengin olduğunu okudum bende mide rahatsızlığı çekenlere tavsiye ediliyordu ama Hamilelere tavsiye edilmediğini okumamıştım 🙄
Nesrn Mide eksimesi sanirim herkesin problemi, ama yediklerimden bagimsiz eksiyor, hayatimdan herseyi cikardim ben, kahve cikilata , kizartma domates portakal ama yine de asit pompaliyorum , ozellikle gece, en iyi cozumum de uyumak. Ha bir de kefir iyi geliyor.. reflusu olanlara basarilar dilerim :) cunku ben kafayi yemek uzereyim(10+6)
Mihrimahirem Nesrn kahve çikolatadan tiksindim zaten kızartma da ağır geliyor, mayalı poğaçalar falan mahvediyor zaten , Rabbim kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin inşaallah :)
Mihrimahirem Selvrr meyveli soda için de eskiden okuduğum yazılar vardı o yüzden inşaallah onu denemek zorunda kalmam 😣 Allah kolaylık versin inşaallah hepimize