Merhaba kızlar 36+5 haftalığız dünden beri belim aşırı derecede ağrıyor çok iş yapamıyorum ama uzanınca biraz geçiyor gece ise kasigima ağrı vuruyor sizce doğum sancısımı doğum yakinmidir perşembe günü kontrolüm var o güne kadar doktora gitmeyi düşünmüyorum herhangi bi nisan gelme kanama durumu da olmadı sizce doğum için yatış yaparmı doktor