TugbaOmerCucuk bende özele gidiyorum ilk baştan beri kafamda illa şu olsun diye bi yargıyla gitmedim. Doktor bebeğin durumu senin durumun kilosu boyu hatta o gün senin psikojin bile etken dedi normal doğuma. Dediğiniz konuyu da açıkladı misal normal dogumda biz hiç bisey yapmıyoruz sadece anneyi destekliyoruz hersey annenin elinde dedi. Sezeryan bi doktor içinde risk hastayi acip kapatiyoruz dedi. Bence siz doktora olan güveninizi sorguluyosunuz kafanızı çevrenizde ki normal doğum olsun diye direnenler yıkıyor. Annemden biliyorum yani o kadar kesikle dikişle keşke sezeryan olsaymış kadın aylarca süründü. 2 çocuk normal bunu da normal yap diyen bi doktor yüzünden en küçük kardeşim aylarda kuvezde kaldı. Kordondan fazla kan gitti o an anne bebek kanı karışmış ışığa bakmaktan şaşı oldu gözlerini kapatmamislar gibi gibi. Bunu sonra gittiği her doktor da dedi. Kilolu çocuk normale uygun değil dediler.Herkesin doktoru anneyi yonlendirmeli bence. Zorlandığı yerden destek almali.
YoncaD Babyy21 nedense bu kafasi büyük olayi hep turkiyede deniliyor. Neden avrupada hic bi doktor kafasi büyük normal doguramazsin demiyor. Benim ablamda 4 kilo kafasi büyük çocuk doğurdu doktorlar bikere bile oyle bisey dememisler
Babyy21 TugbaOmerCucuk ben sezeryana karşı değilim sadece normale çok odaklanmıştım sonuna gelipte böyle deyince hayal kırıklığı yaşadım. Birde Dr biraz sezeryan yanlısı gibi geliyordu başından beri o yüzden de emin olamadım kafa karıştırmaya çalışıyo gibi geldi
Kubra-00 Bebek iriyse bu anne içinde sorun. Çok yırtılmayı yada kesilmeyi göze alıyormusun..şöyle düşün, karnının kesilmesimi, oranın kesilip yırtılmasımı.. kararını ona göre ver
YoncaD Babyy21 her doğum illaki zordur ama asiri zor oldugundan felanda bahsetmedi. Kendisi yurt disinda dogurdu ordaki doktorlar ebeler daha sabırlı tabi bi an önce doğsun diye gelip gelip parmak atmiolar o ayrida 😂 kiyaslanmaz aslinda hicbir doğum birbiriyle ama demek istedigim su eger kendini normale hazir hissetmiyosan sezaryen daha mantikli geliyosa aklina o yattiysa kimseyi dinleme. Çünkü bazıları sezaryen olduğuna lanet ediyor bazilsri normal dogum yaptığına anlatabildimmi 😂 sen kendine guveniyosan ben normal dogururum diyosun güven kendine. Ama simdiden aklina sezaryen zaten yattiysa kim ne derse desin sezaryen olursun zaten. Burda normal doğumu kötüleyen de var sezaryeni kötüleyen de var. Bünye meselesi Çünkü. Ama dediğim gibi bebegin kafasi büyük felan demeleri bana göre fasa fiso bunu inan bana bitek turkiyede söylüyorlar.
Nurhannn @Babyy21 bende 34 haftadayım bebegim kafa ve karınbölgesi önden gidiyor bana da böyle giderse normal doğum seni de bizi de zorlar dedi normal istiyorum inşallah normal doğum olur
Babyy21 YoncaD açıkçası şuan ne istediğimi bilmiyorum. Dr her gitmemde sezeryanı vurguluyodu yine ama ben etkilenmiyodum hep normal istiyodum sezeryanı bir kere bile düşünmedim fakat bunları söyleyince o kadar kafamı karıştırdıki allak bullak oldum ve şuan asla bilmiyorum ne istediğimi ne yapacağımı çok zordayım
Cessg Babyy21 sezaryen olacaksa da bence sancıları bekleyin öyle sezaryen olun. Bebek doğal döngüsünü tamamlasın ve ne zaman doğacağına kendi karar versin en sağlıklısı bu şekilde. Doktorlar için sezaryen her zaman en kolay seçim oluyor ve genelde o şekilde yönlendiriyorlar çünkü normal doğumda saatlerce başınızda bekleyebiliyor ama sezaryende 20 dkda işi bitiyor.
Cessg Babyy21 bol egzersiz doğumu kolaylaştırıcı hareket yürüyüş yapın. Hurma iyi geliyor bir de stresten uzak kalıp sakin ortamlarda bulunun, eşinizle vakit geçirin, olumlu düşünün. İnşallah vaktiyle sağlıkla gelir bebiş
Babyy21 Cessg amin inşallah. Birde bebeğin kafası bir tık büyük dedi sınıra 2 kalmış. Normal olur ama zor geçer doğumun dedi kafam karıştı
Cessg Babyy21 bence başka bir doktora gitme ihtimalin varsa git farklı bir görüş al. Normal doğum kadınların doğasında var Allah bizi buna uygun yaratmış günümüzde malesef normal doğum yapınca mucize yada anormal gibi tepki görüyor. Doğal şekilde doğum yapmak varken niye ameliyat olasın. Eğer gerçekten bir sıkıntı varsa sezaryen tabiki hayat kurtarıyor ama bence başka bir doktorun daha fikrini al