Sultan42 [bilinmeyen] niye benim akşam suyum geldi sancım olmayınca yattım mis gibi uyudum ertesi gün doktor muanesine gittim kapının önünde sancım tuttu ve direk Doğuma alındım hiç bişeyde olmadı Nur topu gibi baba yiğit 2.5yaşında bi oğlum var birşeyi bilmeyen ilk defa yaşayacak olan birine nedir bu tepki mesela 2ekimde ikizlerime Doğum yaptım 29eylülde gittiğimde 4cm açılma var demişti doktorum 2ekimde tekrar gittim sancı Yok 7cm olmuş açılmam ve suni sancı ile Doğuma gittim Yani herşeyi abartmayın
Seyhan34 Gzde95 allah bir avazda kurtarsın canım parayı falan boşver artık para bir şekilde ayarlanır öncelik sen ve bebişin sağlığı
edaozdxx [bilinmeyen] sen sabah sabah kendine aksiyon arıyorsun belli ki... Ama laf dalaşına girip de arkadaşımızı strese sokmayı düşünmüyorum.
edaozdxx Gzde95 Allah yardımcın olsun canım benim. Sağ salim kucağına alırsın inşallah bebeğini. Ne kadar sakin olursan o kadar rahat olur herşey diyorlar :) Benim de ilk bebeğim olduğundan tecrübesizim. Haberdar et bizi olur mu son durumdan...
Sevdagkm93 [bilinmeyen] sen sadece okumak ve anlamak istedigini bayanin actigi postan almossin kadin ustune basa basa para tamm deyil doguma almazlar dite korktum bunu sormak istedim diyor ve heycandan o kismi yazi ila yazmamis ne kadar anlayissiz bir insansiniz yardım etmek istedikce can acitiyosunuz yok int basinda yok arastirmadimi biseyleri kirmadan dokmeden hallede biliyosan yaptigin biseyin pesinden git yoksa herseye mualefet olma izlemci kal insanlarin nasil yasadigi hakkinda bilgin yok o yuzden cok yadirgama insanlari usten bakma oyle
Anneyimm Gzde95 ben de post acmstm 38+2 de sancisiz ağrısız su gelmesi az az gittim ama gitmez olaydm afdrsnz agzma sctilar agrn sizin tehlike yoksa yatis kabul etme ben etmedjm ama zorla yats verdi kisa kisa anltyrm suan 6 gun oldu sezeryan oldum simdi dunyam askmbitanemmm canim evladım kucağımda
Minnoshamis [bilinmeyen] bilmeyebilir bu gayet normal ilk dogumu ve heyecanli ayni zamanda tedirgin sormus burdan bilgi almak istemis ne bu tavir boyle ? Siz herseyi bildiginizi mi saniyosunuz , cocuk buyutmek kitap okumakla degil tecrubeyle alakali biseydir doktordan bilgi alirsin yasarsin tecrube sahibi olursun . 😒😒😒
Mrvkrgl06 Ayy kadın iyyiki bişey sormuş. Onun heyecanını anlayamıyor musunuz şuan. Ayrıca ben bu güne kadar 100 kere araştırdım böyle şeyleri ama insan yinede birileriyle paylaşmak istiyo yoksa siz evde dur doğur deseniz sizi mi dinlicek. Ben de dört gözle bekliyorum artık doğurmayı 😂
Zynur16 Gzde95 canım suyun geldiyse doktora gitmeni tercih ederim susuz kalır çocuk içerde sonra Doğumun çok zor olur kuru kuru zorlanırsın yani ama yinede evde duruyaım diyosan senbilirsin
Ayse1 premsesanasi [bilinmeyen] bence böyle olması keşke kızı dövseydin . Bilmeyebilir bilip de panik olabilir .burası senin ego tatmin etme yerin mi
Ece111 Arkadaşın canı sıkılmış belli kime sarsam diye uğraşıyor insanları demorolize etmeye hakkı yok hele ki Doğuma girecek bi anneye bu nasıl üslup @adm bu tarz insanlar burdan uzaklaştırılmalı diye düşünüyorum.