hanifeq Rozalii-67 bencede sezeryan ilk dogumu normal yapan biri olarak söylüyorum suni sancı çekilecek çile değil burçuda ne olursa olsun onu çok sevicem her türlü 😂
hanifeq Rozalii-67 cookk zor suni bana göre dicende çok kişiden duydum sancım gelmemisti 26 saat çektim ben mahfoldum
hanifeq Rozalii-67 benim ilk doğumum baştan aşağıya tranvam dikişte oldu bir saat sürdü dikiş sonrasında çok kanamam oldu o kadar acı çektim bebegimede kavusamadim.
Toprak-Elif Rozalii-67 Ben 16+4 deyimmm aslında hiç kilo almadım 500 gramda verdim bu haftaya kadar iyiydim ama 3-4 gündür göbeğim belirginlesti. 1 canlı 2 düşüğüm var bu 4. gebeliğim oluyor. Geçen hafta öğrendim prenses geliyor 🤩
Melek1818 Toprak-Elif cnm aynıyız banada erkeğe benziyor dedi bakalım bu gittiğinde tm belli olur 2oglusum var 16ve 14 benimde karnım acayip çıktı sanki 7ayligim🤣🤣
hanifeq Rozalii-67 solunumu yoktu ağlamadi zaten doğarken akciğerde sorun var dediler bir gün yaşadı sadece
Toprak-Elif Rozalii-67 İnşallah canım benim Allah nerede varsa sağlıkla kucağına aldırsin. Sen haziran da doğum yapacaksın demi nasip olursa
Rozalii-67 hanifeq yaa kıyamamm 🥺 Rabbim sabır versin 🌺 yoldaki bebişinizi Rabbim saglikla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💞
Evinim Rozalii-67 merhabalar bızde 14+4 olduk cinsiyetinı bılmıyoruz daha ikinci hamileliğim bir kızım var 🌹🤲🏻🥰
Rozalii-67 Toprak-Elif doktorum önce temuuzun 2. Haftasına kalmadan doğum yaparsın dedi ben sezeryan taraftarı olduğum için Allah’ın izniyle bir sorun olmazsa Haziran son iki haftası içinde alabiliriz dedi belli deil daha tam 😂
Toprak-Elif Rozalii-67 çünkü bende sezeryanliyim. Temmuzun ilk haftasına denk geliyor. Aramızda 2 hafta var ondan sordummm
Rozalii-67 Toprak-Elif ay evet sağlıkla hayırlısıyla gelsinler bebişlerimiz ❣️ dediğim gibi tam bir tarih yok ya benim daha tek bildiğim Haziran sonu temmuz başı
Gulcin-2001 15+4 bugün cinsiyetimizi öğrendik erkek 😊💙 benimde karnım erkenden çıktı belli oluyor baya