18 haftalık olduk bizde Haziran sonu temuz başı gibi olucak ya ikizler ya yengeç eşimde ikizler sezeryan olmak istiyorum aslında 21 hazirandan sonra dogarsa yengeç olur ama pek de takmıyorum ikizler zor deniliyor eşimde bebekken kolik mis bilemedim 😂ben boğayim keşke boğa olsaydi hep uyuyomusum😂