drdane09 Ben ilk gebeliğimde badem yağı, hindistan cevizi yağı kullandım. Hindistan cevizi yağını da soğuk sürüyordum buzdolabında muhafaza ediyordum. Bebe yağı ve kantaron yağı da sürüyordum onları ara ara kullanıyordum. Sıfır çatlakla doğuma girdim. Şimdi hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım 14. Haftadayım hafiften çıktı önden başlıyım dedim.