drdane09 Önerebileceğiniz bir çatlak kremi var mı acaba birde birkaç kişide duymuştum badem yağı çok iyi geliyor diye deneyen veya tavsiyesi olan var mı 🥰
svncgldgn drdane09 doktorumuz fito krem verdi ben de ekstra olarak Lierac krem var onu kullanıyorum hem göğüs hem karın gölgesinde 26. Haftadayız şükür şuan çatlak yok
Ezel16 drdane09 Canım attıklarım çok iyi diyorlar Mustela ve Mamaaura özellikle diğeri bio oil yağ zaten oda iyi ama diğerleri önceden olan çatlakları bile geçirdiğini söylüyorlar.. Araştır istersen 🥰
aselbozacioglu 19+1 günümdeyim şu anda, 4.ayımın başından beri Hipp butter kullanıyorum akşam at kılı fırçayla masaj yaptıktan sonra sürüyorum sabah bile hala nemli oluyor çok memnunum şimdiye kadarda yanına ek bir yağ ve jel eklemedim ☺️
drdane09 Ezel16 yaa çok teşekkür ederim ekran görüntüsüne kadar herşeyi atmışsınız çok sağolun yorumlarına da bi bakıp deneyeceğim hemen🥰
Gizem9688 Valla sadece Hindistan cevizi yagı kullaniyorum. Henuz karnim yok ama başladım kullanmaya. Her gün sürüyorum hem göbüşe hem gögüslere. Tamamen organik. Annem bana hamileyken tatli bademi yagi sürmüş surekli 33 kg almis ve sıfır catlak. Bana kıllanma yapiyo dediler badem yagi icin o nedenle Hindistan cevizi yagi basladim. Mis gibi. Henuz 10 haftaligim.
drdane09 Gizem9688 bende badem yağında kıllanma duydum o yüzden çekindim biraz ama çok da işe yaradığını duydum tabii ama Hindistan cevizini duymamıştım çok teşekkür ederim 🥰
Yorgunanneee21 drdane09 İlk hamileliğimde remolent diye bir krem kullanmıştım sıfır çatlakla doğuma gittim. Şuan 2. Hamileliğim doktor badem yağı önerdi. Badem yağı + weleda marka yağ kullanıyorum birini sabah birini akşam sürüyorum 31. Haftadayız işe yarar mı bilmiyorum
drdane09 Yorgunanneee21 31. Hafta maşallah sağ Salim kucağınıza alın inşallah da daha erken başlamak gerekmiyormu karnımız çıkmadan onu merak ettim kullandınız mı daha önce birşeyler🥰
drdane09 Mryemm istediğin zaman başla bence karnımız çıkmadan başlamak daha iyi oluyor en azından vücut altyapısı da hazırlanıyor bu şekilde🥰
Yorgunanneee21 drdane09 4. Aydan itibaren kullanılması daha iyi tabi ben ilk hamileliğimde 4. Ayda başladım ama şimdi 5. Ayı geçiyodu başladığımda
Aysecikkk_ drdane09 2 3 şişe badem yağı bitirdim ekstra lierac krem tekrardan hindistan cevizi yağı 37. Haftama kadar sıfır çatlak 38 e gircem 2 günüm kaldı karnımın yanlarından çatlamışsım alt kısımda da 2 3 tane var yani bana pek etki etmedi sanırım son zamana kadar o kadar seviniyordum ki