mombarbie_ eozh 37+1 bugün 3100 olmuş ama ultrason 500 gram fazla eksik ölcebilir deniliyor yiyip içmekten çok genetik faktörler etkiliyor acikcasi
1cocuklumom eozh yemek etkiliyor biraz tabi ki ama genetikte önemli biraz biz 37+2 de 3900 kg iri bebek ama normal çünkü babası da bende 4500 kg üstü doğmuşuz
Derinnmom 3438FG benimde öyle valla, doktorun dediklerini yaptıktan sonra bebeğim kilo almaya başladı hatta ben bile kendime geldim yediklerimi değiştirdikten sonra
Smy38 eozh kilosu hiç önemli değil sarılık enfeksiyonu olamdigi sürece ve erken dogmadigi sürecw.genetik bence bebeğin iriliği ben çok iyi beslendim bebek normal kilodaydi şimdi iki haftadır iştahım yok bebek kilo alıyor nasılsa 😁😁
heysusu 3438FG doktorların şansınızı deneyin deme şekli 🤣 banada hergün mutlaka 3 kase yogurt tüket dedi birde muz
3438FG heysusu Banada dediler onu 😂 Birde kuruyemiş haşlama tam pişmiş yumurta bunlardan bol ye dediler 😂