eozh 36+4 de 3470 gram doğmuştu oğlum ben hep bebise faydalı şeyler tüketiyodum bunda da aynı besleniyorum. Yumurta , ceviz , muz , ıspanak , kabak çekirdeği , tahin pekmez , yeşil mercimek , hergun mutlaka avakado yiyorum yarım. Ama çok kafanıza takmayın bazen genetik olarakta minyon olabiliyo bebisler sağlıklı olsunlar yeter 🌸