Yorgunanneee21 kocamla konuşuyorduk da çok mantıklı bir şey söyledi. Forumda okudum biri yapmış 22 ay sonra hocaya tekrar söylicem dedim hanımefendinin planlanmış sezaryen yaptığını söylemeden. O şöyle bi yorumda bulundu sen normali denedin olmadı bence ilk doğumunu planlanmış sezaryen yapan birinin 2.yi ssvd yapması senin yapmandan daha olası dedi. Çünkü benim sancım olmadı, açılmam olmadı, bebek kanala inmedi. Bunların tekrar aynı olması daha olası. Bir de planlanmış sezaryenin dikişiyle senin dikişin farklı olabilir çünkü seni acil sezaryene aldılar dedi. Bide ben ilk doğumumu da devlette yaptım o da fark ediyor çünkü özelde benden sonra doğum yapan arkadaşımın dikiş izi tamamen geçti benim hala var. İkna oldum ve vazgeçtim doktoruma tekrar sormaktan😂