alyamm_33 canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ama sen nasıl benek isteğin kimseye garip gelmiyorsa kişinin istememesi de garip gelmemeli hayatım. ben kalkıp kimseyi kürtaj masasına oturtmuyorum ama çocuğu benimsemeyip o çocuğa ilgiyi veremecekse aldırması daha iyi. rabbim kimsenin kucağımı boş bırakmasın,gönlünde evlat hasreti olan herkese nasip etsin inşallah