H1tce2 genc2kizannesi 38+4 olduk şimdilik gidişat normal doğum beklemedeyim inşallah bi an önce sağlıkla hayırla doğar miniğim çünkü hiç gelmeye niyeti yok
Yagmurakyurek genc2kizannesi eğer sezeryani secseydim tam 14subata bende oğluma kavusuyordum bakicak kikse yok die normali seçtim ne zaman gelirse artık bizde bekliyoruz (38hafta)
genc2kizannesi H1tce2 ilk kızım 41+0da doğmustu😃 normal bekliyorduk sezeryanla oldu, gelmeye niyeti olmadığı için suni sancidan korktugumdan, sezeryan istemistim😃
Eminefidan H1tce2 ben de 38+0 benim kızın da gelmeye niyeti yok galiba hiç bir. Belirtim yok şimdilik 🌸
Bsraacelik 35+3 haftalığız 15inde doktorum bana da sezeryan günü verecek heyecanla bekliyoruz bakalım 😊🌸
Melda02 36+3 olduk bizde haftaya anestezi görcek sonra gün vereceklermiş bebek kılolarnz nasıl bizim 2800 suan az mı ?
genc2kizannesi Melda02 bizimkinin dün yani 35+4 iken gittim kilosu 2800dü, 15günde doğana kadar 600 700gr daha alır 3bucuk civarı olur
MomsE Melda02 10 ve 17 şubata randevumuz var sanırım ikisinden birinde görüşeceğiz anestezi doktoruyla da
H1tce2 genc2kizannesi devlet Hastanesi’nde isteğe bağlı sezeryan olmuyor işte olsaydı keşke eminim ki herhangi bi problem çıkmazsa eğer inatçı kızım gelmezse öncelik suni sancı olur diye tahmin ediyorum inşallah bi sorun çıkmasın da suni sancıyada razıyım sağlıklı olalım ikimizde gerisi unutulur nasıl olsa
genc2kizannesi Melda02 yediklerine çok dikkat et benimde senin gibiydi, 10 gün boyunca yediğim içtiğim çoğu şey bebeğe kilo aldıran şeylerdi 600gr aldırdım😇