Kizlar merhaba.Devlet hastanesi takipliyim.. Ölçümler genelde farkli çıkıyordu bebisin ama onemli bi fark yoktu.Bugun 33+1 de gittim bebek 2 hafta önden gidiyor kilosuda 2500 dedi acayp moralim bozuldu zaten önceden de kalpte parlaklık var demişlerdi sizce bu durum onemli mdir?Hamur isini kes dedi duzenli beslenmeye calis dedi.Bi sorun olur mu ya birden nasil bu cocuk 2 hafta öne gecti cok üzülüyorum sabahtan beri bi problem mi var acaba kafayi yiyecem.Tecrubesi olanlar yazarsa sevinirim.