msr33 benim oğlum surekli bir eli yüzünde uyuyor, hatta doktora acaba yapışık mi falan diye sormuştum o kadar düşünün. Doktorumuz ne kadar dürtsede genelde yüzünün azcık bir kısmını görüyoruz şans galiba biraz 😂 bir arkadaşım bebeğinin yüzünü doğunca görmüştü, sürekli poposunu gösteriyordu umarım siz doğmadan görürsünüz 🙏