Deletedmom34 AyseElvan Soğuk süt ve soğuk salatalık . Oda kısa süreliğine o arada uyudum uyudum yoksa bidaha başa sarıyor 😂 29 haftalık benimde aynı dert bende de var
Esrass AyseElvan canm bende reflu var midemde bem hamile kaldığımdan neri çekiyorum bendeki hat sayfalarda olduğu için cavisgondan başkası kesmiyor iki günde bir susie bitiyor. hatta şuan midem yandığı için uyandim😂
Cns_mry AyseElvan maden suyu 35. Haftama kadar ıdare etti beni dene ıstersen belki yarari olur. Bırde yemekden sonra beyaz leblebı cubuk kraker gibi seyler mıdedeki suuyu alıyormus rahatlatıyormıs dıye duydum. Smdi soguk süt içiyorum ve hemen uyumaya calısıyorum kısa sürüyo. Etkisi uyuyamazsam tekrar tekrar içiyorum ins geçer canım
celileturk AyseElvan ben 😂 pulcet hap verdi doktorum gaviscon fayda etmeyince günde bir sabah aç alıyorum gün boyu asla yanma olmuyor. Özellikle yatakda artık çok rahatım
Kubra008 AyseElvan her bünye farklı tabi ben 20 haftalığım ama içiyorum, yanınca ya da kusmalardan sonra o mide de olan tuaf durum haller yada Boğaz’da kalan kötü tat için hemen iyi geliyor bana, yarım bardak deneyebilirsiniz. Tabi gene de belli olmaz
Pelus Yanma geldiği an 2 yudum süt. Ben laktozsuz içiyorum gaz yapmasın diye. İlaçlar çare olmadı bana
Bsekvnz Benimde reflum var hamilelikten öncede cok cekiyordum hamile kaldigimdan beri ilaclarimi kullannamiyorum malum ama rennie tablet emilenlerden var onlar cok yanmam olsa bile geciriyor benim, surup midemi bulandiriyor
celileturk [bilinmeyen] kesinlikle öyle. Öpüyorum sabah ne seni yaradana kurban demişim geçen sabah eşim kahkahaya boğuldu 😂
Rengarenkdusler Mide yanması için rennie gaz problemim için de metsil içiyorum canim 15. Haftadayim mide yanması bazen ama gaz problemi hep yasıyorum ve ağlatıyor sancılar o derece iyi geliyor ilaclar su anlik :/
Feraymali AyseElvan gaviskon double action pembe kaplı sürüp bende 31. Haftadayım anında kesen yek şey bu