Tinii_minii_mom canım benmde kızım küvözde kaldı. 2 gün boyunca doğru düzgün süt gelmedi. Çünkü çok ağlıyordum. Doktorun lafını hiç unutmuyorum, kızın iyileşsin istiyosan lütfen kendine iyi bak ve ona sütünü getir dedi. Sonra eve geçtik duş aldım petibör bisküvi bir de eczaneden süt arttırıcı bir çay vardı ondan aldım içtim. Uyudum. 5-6 saat uyumuşum. Uyandığımda 60 cc süt çıkmıştı çok mutlu olmuştım. Bir dahakine daha fazla çıktı. 3 saatte bir sağ sütünü. Süt olsa da olmasada, her bir memeyi 15 dk sağ. Bol su iç ve bana göre en önemlisi güzel bir uyku. Lütfen kendini üzme olur mu