Kızlar bebegim küvezde oldugu için emziremedim. Dün sağdım ama çay kaşığı kadar kolostrom sanırım kahverengiydi o geldi verdim yogun bakıma birkaç kez. Ama bugün iyice alamış elektrkli pompayla sağıyorum ucunda damla birlaç tane sadece. Napsam ne etsem